2/08/2016

SHORT GIRL PROBLEMS


Kellekkään muulle tuttu näky? Mä tässä funtsin sellasta juttua, että en oo varmaan koskaan tainnut ostaa farkkuja ilman, etten olisi joutunut niitä edes hitusen lyhentelemään. Pätkäisy käy mulle ruutiinista, eikä siinä kauan nokka tuhise. Mittaan, leikkaan ja hurautan koneella. Suosin yleensä Dr. Denimin pöksyjä, sillä ne on niin hiton mukavat, kestävät ja kaikille istuvat "putkimalliset" jolloinka farkkujen malli ei kärsi, vaikka niistä lyhentäisi parisen kymmentä senttiä.

Joskus nuorempana koin pituuteni (vai lyhyyteni?) kovin masentavaksi ja kipsuttelin päkiät kipeinä korkkareilla muutamien lisäsenttien takia. Iän karttuessa alkoi olla kivaa olla lyhyt mimmi. Vaikka en yletykään keittiön kaapeille tai kaupan ylähyllyille ilman jakkaraa, ja joskus mulle puhutaan kuin lapselle, ja joudun välillä huitomaan liukuovien edessä ilmaa sekä lyhentämään farkkuni, on ihan ok olla 153cm.








Farkut H&M ALE-löytö 7e


Ja näistä pätkäisin ihan tarkotuksella nilkkapituiset, koska mun puolesta nyt vois alkaa kevät! 


-T





11 kommenttia :

  1. Näyttääpä hyvältä sun päällä noi farkut!! Ja joo, kevät sais tosiaan tulla jo :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mulle ei oo aikaisemmin henkkamaukan farkut kovin hyvin istuneet, mutta nää on olleet tosi kivat päällä.
      Ja todellakin kevät tänne nyt heti!

      Poista
  2. Mä taas oon kriiseillyt pitkän pituuteni takia nuorempana. Oli ja on edelleenkin tuskan takana löytää sopivan mittaisia housuja, kun omistaa näin pitkät kintut. Oon onneksi nykyään ihan sinut pituuteni kanssa, mut joskus oli tosi rankkaa olla "kaikkia" poikia pitempi :D Onneks nykyään miehet on kasvanut minusta ohi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun täytyy käydä Carlingsissa kokeilee niitä Dr.denimejä kun ne sopii kaikille!

      Aika monella taitaa olla samat fiilikset, että aikuisena sitä on enempi sinut itsensä ja pituutensa kanssa. Muutenkin sitä on jotenkin paljon armollisempi itselleen kun on tajunnut että kaikkien ei tarvitse olla samasta muotista veistettyjä. Me ollaan täydellisiä just tämmösinä kun ollaan :)

      Poista
    2. Näin on :) Ja multa löytyykin noita dr denimejä aikamoinen pino :D Ne vaan on hyviä!

      Poista
  3. Anonyymi2/10/2016

    Liian pitkiä housuja voi tosiaan lyhentää, mutta liian lyhyiden lahkeiden kanssa on hankalampaa.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi2/11/2016

    Oon kokenut parhaiksi housuiksi Cheap mondayt, ne on vähän saman tuntuiset päällä ku dr.denimit mutta lahkeet on lyhyemmät+värit pysyy sata kertaa paremmin! Mid sprayt 7/8 lahkeella on ihan parhaat! Terveisin toinen hobitti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hittolainen nepäs täytyy käydä testaamassa! Oon muualtakin kuullut kehuja noista, joten varmasti kokeilemisen arvoset. Thänks! :)

      Poista
  5. Anonyymi2/19/2016

    Heippa Tytti! Oletko koskaan pienentänyt hupparia? Tilasin liian ison hupparin ja koitan jos saisin siitä tuunattua sopivamman.. Onko sulla antaa vinkkejä? :) T.Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm oon mä joskus hupparia vähän kaventanut, ja kerran vaan ronskisti poikkasin hupparista napapaidan. Saisko niistä sisäsaumoista vähän kavennettua? Jos helmassa on resori ja paita liian pitkä, niin voi olla vähän mutkikkaampi juttu, koska resorii täytyy ensin ratkoa irti :S Tsemppiä sen kanssa!

      Poista