1/28/2016

It's a pom pom thing


Talvi ja tupsut ne yhteen soppii! Jos multa kysytään, tupsuja voi oikeestaan laittaa melkein mihin vaan. Vaikka päähän. Eritoten pieniin, mutta miksei isompiinkin.


 





Söpöjä tupsupinnejä, -ponnareita ja -pantoja on tullut värkättyä lahjaksi monelle mini-mimmille. Vastaavia on nyt vilkkunut paljon kaupoissa ihan valmiinakin, mutta ei noissa itsekkään tehtynä kauaa nokka tuhise.

Simppeli ohje perustupsuun löytyy täältä. Ihan minikokoisten tupsujen tekoon oon itse käyttänyt apuna haarukkaa. Valmiin tupsun voi helposti solmia langalla kiinni, ja perään turauttaa tipan liimaa. Muita tupsufaneja?


-T


2 kommenttia :

  1. Anonyymi2/25/2016

    Propsit sulle sun blogista! Löysin tämän vasta viimeviikolla ja olen ihan hulluna tähän, siis tää on aivan mahtava! Ideoita on tullu mulle täältä paljon, jotka meinaan toteuttaa vielä jossain vaiheessa :) Ja hei, kannattaa pitää sitä instagramin inboxia silmällä, koska oon laittamassa sulle lähipäivinä sinne viestiä kun en tänne viitsi laittaa. Se viesti on semmonen hieman henkilökohtanen, että haluan vaan sinun näkevän sen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit kiitoksia! Tälläset kommentit piristää aina päivää! Ihan mahtava kuulla jos oon saanut jakaa jollekkin inspiraatiota.

      Mulle voi laittaa myös mailia tulemaan (tytti(at)hairbeat.fi) mutta toki instagram käy myös :)

      Poista