9/21/2015

Retro skirt








Oon joskus tainnutkin mainita, että tykkään eniten ommella simppeleitä juttuja. Sellaisia joihin ei erityisesti kaavoja tarvitse ja jotka saa kerralla valmiiksi. Tää hamonen onkin ehkä maailmankaikkeuden perinteisin ja helpoin tekele ikinä (kuvien hymystä päätellen suorastaan naurettavan helppo!). Tarvikkeena mulla oli 20 minuuttia omaa aikaa, kaistale retrohenkistä kangasta, pätkä kuminauhaa ja ompelukone.



Leikkasin kankaasta sopivan pituisen pitkulaisen kaistaleen (melkein koko kankaan levyisen), ompelin lyhyemmät sivut yhteen, päättelin ylä- ja alareunan saumat, ja ylhäälle pujotin hakaneulan avulla vyötärön ympärille ulottuvan kuminauhan.

Ja tämän jälkeen mulla olikin jotain päälle puettavaa lauantaina kavereiden illanistujaisiin.


-T

7 kommenttia :

  1. Ihana! :) Ja sun hiukset näissä kuvissa ovat ihan jumalaiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohh mä just kirosin niiden kanssa kun ne ei yhtään asettunut, ja länttäsin lopulta hatun päähän :D Kiitos!

      Poista
  2. Ihana! Oot kyllä niin kaunis <3

    VastaaPoista
  3. Ihanan simppeli idea. Miten olen voinut unohtaa että ompelukoneella saa aikaiseksi myös ihan helppoja juttuja joihin ei mene hermo heti kättelyssä. :D Pitää varmaan testata jossain kohtaa. :)

    Ps. Kiva blogi, törmäsin sattumalta tänne aamukahvia hörppiessäni. :)

    VastaaPoista