1/03/2015

Seinälaatikot




Jos minulta kysytään, puulaatikoita ei voi koskaan olla liikaa. Etsin viime keväänä sopivan kokoisia vanhoja laatikoita olkkarin seinälle hyllyiksi. Lootat löytyivät lopulta Bauhausista ja ne eivät olleet kovin vanhoja, mutta päälle vähän tummempaa petsilakkaa sopivasti hutiloiden sai ne enemmän visioni mukaisiksi. Näihin saa näppärästi esille kaikkea pientä roinaa ja koristetta.

Vaikka meidän kotona ei ole vedetty sisustukseen mitään yhtä tiettyä linjaa tai tyyliä, tykkäilen paljon industrial chic/tehdas- meiningistä, josta oon poiminut jonkin verran vaikutteita. Taustaseinä on maalattu betonia muistuttavaksi, mikä mätsäsi mun mielestä kivasti noiden "vanhojen" laatikoiden henkeen. Mä tosin oon aina haaveillut valkoisesta tiiliseinästä tohon kohtaan, ja viime aikoina se on pyörinyt vielä enemmän mielessä. Täällä ei todellakaan hypittäis riemusta, jos alkaisin muuraamaan tiiliseiniä, mutta oon käyny kuolaamassa Tom Hagan upeita valokuvatapetteja, jotka saattais olla ihan varteenotettava vaihtoehto (varsinkin kun meikäläisen mieli muuttuu ja uusia päähän pistoja tupsahtee aika usein). 









Samanlainen isompi laatikko meillä on lojunut lehtilaatikkona lattialla, mutta nyt melkein päivittäin siellä vierailee eräs kiinnostunut pieni tuholainen  "lukemassa" ja "järjestelemässä" lehtiä, tietenkin omalla tyylillään. Seasta löytyy milloin kuivuneita kirsikkatomaatteja, milloin kadonneita minisukkia. Puulaatikoista varmaan vielä joskus lisää, sillä nää ei olleet meidän kodin viimeiset..

Tytti

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti